Hoe nu verder?
Het is drukker door de corona situatie
Door de huidige toestand is het drukker dan gebruikelijk. Wij doen ons uiterste beste om u op het door u opgegeven dag en tijdstip te bellen. Mochten wij u niet tijdig kunnen bellen, dan zullen we u hier telefonisch en/of per e-mail over informeren. Wij maken dan graag een nieuwe afspraak met u. Wij danken u bij voorbaat voor uw begrip.
Wat mag u van ons verwachten?
Naar aanleiding van uw aanvraag nemen we telefonisch contact met u op. Uw zaak wordt vervolgens getoetst aan ons acceptatiebeleid.
Wat als uw zaak niet wordt geaccepteerd?
U ontvangt dan van ons op voorhand een e-mail of we zullen dit tijdens het gesprek aan u toelichten.
Voordat het gesprek plaatsvindt kunt u ons eventueel van aanvullende informatie voorzien.
- Beschikt u over relevante documenten?
Graag ontvangen we documenten waarvan u denkt dat deze bijdragen in uw zaak. U kunt deze documenten versturen naar klantenservice@dynamietnederland.nl. - Heeft u ook een negatieve BKR-registratie?
Dan ontvangen we graag uw BKR-overzicht als Pdf-bestand. Een BKR-overzicht kunt u gratis online opvragen. U kunt daarna het overzicht per e-mail versturen naar klantenservice@dynamietnederland.nl.