Vrijblijvend gesprek met een registratiespecialist

Wilt u weten of u weer kredietwaardig kunt worden? Plan dan een telefonisch intakegesprek in.

Bekijk hoe het werkt

Waarom Dynamiet?

  • Juiste expertise, voor elk probleem is er een specialist.
  • Marktleider, 9 jaar ervaring.
  • Vast bedrag, geen verrassingen.
  • Goed beoordeeld, een 8,8 uit 1400+ beoordelingen.

Hoe het werkt

Stap 1

U vult online het formulier in.

Stap 2

Eén van onze adviseurs brengt tijdens een telefoongesprek uw situatie in beeld. Daarna wordt uw aanvraag doorgezet naar de acceptatieafdeling.

Stap 3

Onze acceptanten beoordelen of uw aanvraag wordt goedgekeurd of afgekeurd. Wij nemen hierna weer telefonisch contact met u op om dit toe te lichten.

Stap 4

Als uw aanvraag is goedgekeurd, ontvangt u een offerte. U stuurt vervolgens de benodigde gegevens naar ons toe.

Stap 5

U krijgt een vaste 'jurist BKR-registratie' toegewezen. Wij starten de bemiddelingsprocedure en zullen alles in het werk stellen om uw probleem op te lossen. Gedurende het traject houden wij u op de hoogte van alle ontwikkelingen.

Stap 6

U ontvangt van ons een eindverslag met vermelding van het behaalde resultaat. Vaak kunt u na gebruikmaking van onze dienstverlening weer een lening of hypotheek afsluiten.

Gratis telefonisch intakegesprek

Stap 1 van 2
Het BKR registreert geen achterstanden bij CJIB, zorgverzekeraar, belastingdienst, DUO, woningbouwcorporatie en energie.

We kunnen u niet helpen als u geen groot belang heeft, zoals een telefoonabonnement of creditcard.

Als u momenteel te maken heeft met achterstanden, kunnen wij u waarschijnlijk niet helpen. U dient namelijk uw schulden of achterstanden betaald te hebben voordat wij u kunnen helpen.

Hierop bestaat één uitzondering: heeft u al een aantal jaren niets vernomen van uw schuldeiser(s) én hebt al voor langere tijd geen betaling gedaan? Dan kunnen we een verjaringstraject voor u opstarten. Hierdoor kan uw zaak alsnog opgelost worden.

Dit soort procedures zijn intensief. Houd daarom rekening met een richtprijs van circa €795,-.

Let op. Wij kunnen u niet helpen als u een telefoonabonnement of creditcard wil afsluiten. U heeft een groter belang nodig.


Het hebben van een inkomen is vereist. We kunnen u niet helpen als u geen inkomen of enkel een WW-uitkering hebt.

Met deze indicatie kunnen we inschatten of uw inkomen enigszins in verhouding staat tot het gewenste leensom of hypotheeksom.

We kunnen u niet helpen als u wil lenen vanwege luxueuze doeleinden. U heeft een duidelijk en noodzakelijk belang nodig om te willen lenen.

Informatie wat betreft de periode waarbinnen u een hypotheek of lening wenst te af te sluiten is relevant voor onze procedure. Sommige zaken kunnen wel snel oplossen, andere zaken kunnen een aantal maanden duren. Dit is geheel afhankelijk van het type zaak en uw urgentie.

Met deze indicatie kunnen we inschatten of uw inkomen enigszins in verhouding staat tot het gewenste leensom of hypotheeksom.

Informatie wat betreft de periode waarbinnen u een hypotheek of lening wenst te af te sluiten is relevant voor onze procedure. Sommige zaken kunnen wel snel oplossen, andere zaken kunnen een aantal maanden duren. Dit is geheel afhankelijk van het type zaak en uw urgentie.



Deze informatie is vertrouwelijk


We hebben een goed onderbouwd belang nodig om u te kunnen helpen.

Terug naar stap 1

Waarom Dynamiet?

  • Juiste expertise, voor elk probleem is er een specialist.
  • Marktleider, 9 jaar ervaring.
  • Vast bedrag, geen verrassingen.
  • Goed beoordeeld, een 8,8 uit 1400+ beoordelingen.

Hoe het werkt

Stap 1

U vult online het formulier in.

Stap 2

Eén van onze adviseurs brengt tijdens een telefoongesprek uw situatie in beeld. Daarna wordt uw aanvraag doorgezet naar de acceptatieafdeling.

Stap 3

Onze acceptanten beoordelen of uw aanvraag wordt goedgekeurd of afgekeurd. Wij nemen hierna weer telefonisch contact met u op om dit toe te lichten.

Stap 4

Als uw aanvraag is goedgekeurd, ontvangt u een offerte. U stuurt vervolgens de benodigde gegevens naar ons toe.

Stap 5

U krijgt een vaste 'jurist BKR-registratie' toegewezen. Wij starten de bemiddelingsprocedure en zullen alles in het werk stellen om uw probleem op te lossen. Gedurende het traject houden wij u op de hoogte van alle ontwikkelingen.

Stap 6

U ontvangt van ons een eindverslag met vermelding van het behaalde resultaat. Vaak kunt u na gebruikmaking van onze dienstverlening weer een lening of hypotheek afsluiten.