Vrijblijvend gesprek met een registratiespecialist

Wilt u weten of u weer kredietwaardig kunt worden? Plan dan een telefonisch intakegesprek in. Na het gesprek weet u direct waar u aan toe bent.

  • Als enige erkend door de overheid en de media: 11 jaar ervaring
  • Wij hebben de hoogste succesratio: 18000+ coderingen verwijderd
  • Altijd tegen een vast bedrag en zonder verrassingen achteraf

Gratis telefonisch intakegesprek

Stap 1 van 2
Het BKR registreert geen achterstanden bij CJIB, zorgverzekeraar, belastingdienst, DUO, woningbouwcorporatie en energie.

We kunnen u niet helpen als u geen groot belang heeft, zoals een telefoonabonnement of creditcard.

Als u momenteel te maken heeft met achterstanden, kunnen wij u waarschijnlijk niet helpen. U dient namelijk uw schulden of achterstanden betaald te hebben voordat wij u kunnen helpen.

Hierop bestaat één uitzondering: heeft u al een aantal jaren niets vernomen van uw schuldeiser(s) én hebt al voor langere tijd geen betaling gedaan? Dan kunnen we een verjaringstraject voor u opstarten. Hierdoor kan uw zaak alsnog opgelost worden.

Dit soort procedures zijn intensief.

Let op. Wij kunnen u niet helpen als u een telefoonabonnement of creditcard wil afsluiten. U heeft een groter belang nodig.


Het hebben van een inkomen is vereist. We kunnen u niet helpen als u geen inkomen of enkel een WW-uitkering hebt.

Met deze indicatie kunnen we inschatten of uw inkomen enigszins in verhouding staat tot het gewenste leensom of hypotheeksom.

We kunnen u niet helpen als u wil lenen vanwege luxueuze doeleinden. U heeft een duidelijk en noodzakelijk belang nodig om te willen lenen.

Informatie wat betreft de periode waarbinnen u een hypotheek of lening wenst te af te sluiten is relevant voor onze procedure. Sommige zaken kunnen wel snel oplossen, andere zaken kunnen een aantal maanden duren. Dit is geheel afhankelijk van het type zaak en uw urgentie.

Met deze indicatie kunnen we inschatten of uw inkomen enigszins in verhouding staat tot het gewenste leensom of hypotheeksom.

Informatie wat betreft de periode waarbinnen u een hypotheek of lening wenst te af te sluiten is relevant voor onze procedure. Sommige zaken kunnen wel snel oplossen, andere zaken kunnen een aantal maanden duren. Dit is geheel afhankelijk van het type zaak en uw urgentie.



Deze informatie is vertrouwelijk


We hebben een goed onderbouwd belang nodig om u te kunnen helpen.

Terug naar stap 1

  • Als enige erkend door de overheid en de media: 11 jaar ervaring
  • Wij hebben de hoogste succesratio: 18000+ coderingen verwijderd
  • Altijd tegen een vast bedrag en zonder verrassingen achteraf

Intakegesprek aanvragen Bellen