Behandeling van uw klacht
Wij streven ernaar om, indien mogelijk, direct antwoord te geven. Soms is er meer tijd nodig voor de behandeling van uw klacht. U ontvangt dan binnen 3 werkdagen een bevestiging van ontvangst van uw klacht en informatie over de verwachte afhandelingstermijn. Uw klacht zal altijd zorgvuldig en vertrouwelijk worden behandeld.
In beroep gaan
Bent u niet tevreden met het ontvangen antwoord op uw klacht? Dan heeft u het recht om in beroep te gaan. Dit kunt u doen door een vervolgbrief te sturen naar bovenstaand adres of een e-mail te sturen naar info@dynamietnederland.nl. Vermeld in uw bericht duidelijk waarom u het niet eens bent met het antwoord en wat uw gewenste oplossing is. Voeg ook de volgende gegevens toe:
- De oorspronkelijke klacht.
- Uw naam, adres, telefoonnummer, en e-mailadres.
- Uw referentienummer.
- Eventuele aanvullende documentatie of informatie die uw klacht verduidelijkt.
Antwoord van de directie
De directie zal uw klacht en het eerder gegeven antwoord heroverwegen. Binnen 4 weken na ontvangst van uw vervolgbrief of e-mail, ontvangt u een schriftelijk antwoord. Wij zijn vastberaden om in overleg met u tot een bevredigende oplossing te komen en zullen proactief handelen om herhaling van het probleem te voorkomen.