Uw tevredenheid is belangrijk voor ons. Heeft u een voorstel hoe we onze service kunnen verbeteren? Of bent u ontevreden over de afwikkeling van uw zaak, het antwoord van een medewerker of de manier waarop u bent geholpen? Vertel het ons. Wij zoeken een passende oplossing. Geef uw vraag of klacht binnen 6 weken aan ons door. Als uw vraag of klacht langer geleden is ontstaan, dan kunnen wij uw klacht helaas niet meer in behandeling nemen.
U kunt uw vraag, voorstel of klacht op verschillende manieren doorgeven:
- Schriftelijk
- Per e-mail via info@dynamietnederland.nl
Wat gebeurt er daarna?
Als het kan, krijgt u direct antwoord. Soms is er meer tijd nodig. Dan krijgt u binnen 3 werkdagen bericht met:
- het antwoord
- of de bevestiging dat wij uw vraag of klacht hebben ontvangen
In de bevestiging leest u wanneer u antwoord krijgt. Heeft u een klacht doorgegeven? Dan kunt u erop rekenen dat we hier zorgvuldig mee omgaan.
Had u een andere oplossing verwacht?
Bent u het niet eens met het antwoord op uw vraag of klacht? Dan kunt u in beroep gaan. Dit betekent dat u ons verteld dat u het niet eens bent en dat u een andere oplossing wilt. U doet dit door een brief te schrijven aan de directie.
Dynamiet Nederland B.V.
T.a.v. de directie
J.L. van Rijweg 127
2713 HZ Zoetermeer
In uw brief noemt u de volgende punten:
- uw klacht
- uw naam, adres, telefoonnummer en e-mailadres
- uw referentienummer
Stuur kopieën met informatie mee als dit uw klacht duidelijker maakt.
U ontvangt van ons een bevestiging dat de directie uw brief heeft ontvangen. De directie doet opnieuw onderzoek naar uw klacht en beoordeelt het antwoord dat eerder aan u gegeven is. Hierna beantwoordt de directie uw klacht binnen 4 weken.