Over ons

Over Dynamiet Nederland

Dynamiet Nederland staat bekend als de juridische dienstverlener die is gespecialiseerd in het bemiddelen tussen consumenten en kredietverstrekkers. Op 1 januari 2012 zijn wij opgericht met als doel consumenten te helpen door BKR-registraties verantwoord te laten verwijderen. We kaarten misstanden aan, bemiddelen en starten juridische procedures. Zo helpen wij mensen uit moeilijke situaties. Na gebruikmaking van onze dienstverlening kunnen mensen vaak weer verder werken aan hun toekomst.

Wij lichtten kredietdossiers van consumenten door op procedurele fouten – wij zien heel veel slordigheden bij banken – en brengen met een beroep op de Algemene Verordening Gegevensbescherming (AVG) het persoonlijke verhaal van onze cliënten onder de aandacht bij kredietverstrekkers en dwingen ze tot het maken van een belangenafweging. Ons doel is het aanpassen of verwijderen van oude aantekeningen uit het BKR-register. De ervaring leert dat met de juiste expertise zelfs de zwaarste coderingen succesvol te betwisten zijn. Daarbij werken wij volgens de Nederlandse en Europese wetgeving en dwingen wij verwijdering van registraties af bij verschillende kredietverstrekkers.

Wist u dat …

… enkele jaren geleden niemand geloofde dat terechte BKR-registraties konden worden verwijderd? Het verwijderen van een terechte BKR-registratie zou onmogelijk zijn. Inmiddels weten we wel beter. Dynamiet Nederland heeft zich ervoor ingespannen om terechte BKR-registraties (onder bepaalde omstandigheden) te kunnen verwijderen. In het overzicht op deze resultatenpagina vindt u behaalde succesvolle successen van Dynamiet Nederland door de jaren heen.

Lees over het gevecht met BKR

We blijven klant- en servicegericht werken

Wij onderscheiden ons door onze toewijding, expertise en ons zorgvuldig opgebouwde netwerk van banken en kredietverstrekkers. Hierdoor verwijderen wij dagelijks terechte en onterechte BKR-registraties. Inmiddels hebben wij duizenden mensen negatieve BKR-registraties succesvol uit de brand geholpen. Dat doen wij op een commerciële basis, maar evengoed vanuit onze maatschappelijke betrokkenheid.

Hoe gaan wij te werk

Dynamiet Nederland werkt volgens een eigen methode. Een aanpak die verder kijkt dan naar de BKR-regels alleen. Bij het verwijderen van een BKR-registratie of andere registraties gaan we als volgt te werk:

  1. U vult online het formulier in of neemt telefonisch met ons contact op
  2. Eén van onze adviseurs brengt tijdens een telefoongesprek uw situatie in beeld. Daarna wordt uw aanvraag doorgezet naar de acceptatieafdeling.
  3. Onze acceptanten beoordelen of uw aanvraag wordt goedgekeurd of afgekeurd. Wij nemen hierna weer telefonisch contact met u op om dit toe te lichten.
  4. Als uw aanvraag is goedgekeurd, ontvangt u een offerte. U stuurt vervolgens de benodigde gegevens naar ons toe.
  5. U krijgt een vaste ‘jurist BKR-registratie’ toegewezen. Wij starten de bemiddelingsprocedure en zullen alles in het werk stellen om uw probleem op te lossen. Gedurende het traject houden wij u op de hoogte van alle ontwikkelingen.
  6. U ontvangt van ons een eindverslag met vermelding van het behaalde resultaat. Vaak kunt u na gebruikmaking van onze dienstverlening weer een lening of hypotheek afsluiten.

 

Onze dienstverlening

Dienstverlening staat bij ons hoog in het vaandel. Wij zijn constant bezig om onze dienstverlening steeds verder te verbeteren door vernieuwende oplossingen te bedenken. We communiceren vriendelijk, duidelijk en doen er alles aan om u zo goed mogelijk van dienst te kunnen zijn. We zijn daarom ook trots op de vele positieve beoordelingen die wij van onze cliënten hebben gekregen. Cliënten geven onze service gemiddeld een 8,9. En dat willen we graag zo houden. Daar werken wij elke dag hard aan. Bekijk hier al onze ruim 1.400 reviews op Kiyoh.

Wij werken middels 10 garanties en beloften waar wij voor u vooraf duidelijkheid geven en eerlijk zijn over uw kansen voor het verwijderen van uw registratie. Daarnaast hanteren wij een transparante werkwijze en kunnen wanneer nodig ook voor u procederen mochten de resultaten voor u tegenvallen. Daarbij streven wij altijd naar de hoogst mogelijke tevredenheid. Heeft u een voorstel hoe wij onze service kunnen verbeteren? Of bent u ontevreden over de afwikkeling van uw zaak, het antwoord van een medewerker of hoe wij u hebben geholpen. Laat het ons weten, via het klachtenformulier. Wij nemen al uw klachten serieus en voorzien uw klacht altijd van een passende oplossing. Geef u klacht binnen 6 weken aan ons door en dan gaan wij voor u aan de slag.

Bekijk ons team

Veel gestelde vragen over Dynamiet Nederland

Hoe werkt Dynamiet Nederland?

Waarom is Dynamiet Nederland opgericht?

Hoe lang duurt het voor ik resultaat krijg?

Kan ik het ook zelf proberen?