Blogs

Hoe u onze werkwijze zult ervaren

Geschreven op 31 januari 2018 door Deepak Thakoerdien

Oud-cliënten hebben ons beoordeeld met een gemiddelde van 8,9. Hier zijn wij trots op en het motiveert ons om ons blijvend in te zetten voor de consument!

Lees verder

BKR zwicht voor druk: registraties toch verwijderd

Geschreven op 25 januari 2018 door Björn de Haan

Juridisch dienstverlener Dynamiet Nederland voert al een jaar lang een verbeten strijd tegen de schendingen van consumentenrechten door het BKR. Het bureau helpt jaarlijks vele mensen om van hun negatieve registratie af te komen.

Lees verder

BKR durft het niet aan

Geschreven op 24 augustus 2017 door Björn de Haan

Als gevolg van een foutief bezorgde betaalherinnering is een achterstand ontstaan en is mevrouw A. negatief geregistreerd in het systeem van het BKR met een A2-codering. Hierdoor zat zij in een figuurlijke financiële gevangenis.

Lees verder

Waarom werkt het BKR-systeem niet?

Geschreven op 17 augustus 2017 door Deepak Thakoerdien

Het register van het Bureau Krediet Registratie (BKR) kan problemen voorkomen, maar kan ook nieuwe problemen creëren. Het is niet onwaarschijnlijk dat personen ten onrechte worden geregistreerd of dat de opneming in het BKR-register iemand onnodig lang blijft achtervolgen.

Lees verder

Dijsselbloem: BKR-registratie verwijderen mag en kan

Geschreven op 7 juli 2017

Het verwijderen van negatieve registraties bij het Bureau Krediet Registratie (BKR) uit Tiel is wel degelijk mogelijk en toegestaan. Bijvoorbeeld als kredietverstrekkers een fout hebben gemaakt of als ze de belangen van consumenten niet goed hebben afgewogen.

Lees verder

BKR en haar zelfgemaakte regels

Geschreven op 5 juni 2017

Dat het BKR niet gecharmeerd is van ons, wisten we. Maar met de aanscherping van de regels slaat het BKR de plank mis. Dit nieuwe beleid is namelijk in strijd met de wet. Het gevolg? BKR zal heel veel mensen duperen. Hoe? Dat leggen we graag aan u uit.

Lees verder