BKR bij ING opvragen en bezwaar maken
Voordat we gaan bekijken hoe u van een BKR registratie af kunt komen, is het eerst belangrijk om helder te hebben hoe de BKR-registratie bij ING er in uw geval precies uitziet. Gaat het bijvoorbeeld om een negatieve registratie? En zo ja, welke codering heeft deze dan?
Hiervoor kunt u altijd via deze site zelf toegang vragen tot uw (lopende) registraties.
Bent u het niet eens met een BKR registratie van ING? Dan dient u hierover een klacht of verzoek tot verwijdering in. Veel banken hebben hiervoor een vast contactpunt, maar bij ING ontbreekt dit helaas. U kunt natuurlijk contact opnemen met de klantenservice. Gezien de afwerende houding van ING ten opzichte van BKR verwijdering, raden wij u echter aan om een specialistische partner in de arm te nemen.
De specialisten van Dynamiet Nederland werken dagelijks aan zaken zoals die van u. Niet voor niets sluiten wij de meeste van onze dossiers winnend af.
Onze specialisten hebben vaste contacten bij de grote kredietverstrekkers van Nederland en krijgen daardoor gemakkelijker en sneller reactie. Ook weten zij precies waar een verzoek aan moet voldoen om de slagingskans zo groot mogelijk te maken.
In het verzoeken zetten we uiteen waarom u het niet met de registratie eens bent én waarom deze u onevenredig beperkt in uw dagelijks leven. We onderbouwen het waar mogelijk met stukken, zoals een hypotheekaanvraag die door de registratie geremd wordt.
Wilt u ook de kans van slagen op verwijdering van uw BKR-registratie vergroten? Neem dan vandaag nog vrijblijvend contact met ons op voor een persoonlijk advies hoe wij u kunnen helpen.
Zoals we hierboven hebben gezien, duurt het afmelden van een BKR registratie bij ABN AMRO nog vijf jaar nádat u de volledige schuld of lening heeft afgelost. Dat betekent dat u nog al die tijd last kunt hebben van deze registratie.
Wachten op de automatische afmelding van de ABN AMRO registratie bij BKR is dan ook niet altijd een optie.
Een actief verzoek tot verwijdering van de registratie begint altijd bij ABN AMRO Servicedesk Lenen. Wanneer hier niet snel genoeg op uw verzoek wordt gereageerd (bijvoorbeeld door onderbezetting) of u het niet eens bent met de afhandeling, dan kunt u zich wenden tot het Klachtenmanagement.
In onze ervaring kan de reactietijd bij Servicedesk Lenen snel oplopen tot zo’n twee maanden, ook al is ABN AMRO verplicht om binnen een maand op uw verzoek te reageren. De wachttijd bij Klachtenmanagement is gemiddeld een maand.
De afgelopen jaren heeft Dynamiet Nederland veel energie gestoken in het opbouwen van een goede relatie en korte lijntjes met ABN AMRO. Hierdoor hebben wij onze vaste contactpersonen, waardoor we een verwijderingsverzoek sneller in behandeling kunnen nemen dan wanneer u dit als consument bij ABN neerlegt.
Daarnaast geeft ons dit de mogelijkheid een spoedprocedure in gang te zetten, wanneer u een strakke deadline heeft waarbinnen het verzoek verwerkt moet worden. Bijvoorbeeld voor de aanvraag van een hypotheek. ABN AMRO is doorgaans geneigd hieraan mee te werken.
Wilt u gebruik maken van onze expertise en connecties om uw kansen op ABN AMRO BKR verwijdering te vergroten? Neem dan vandaag nog vrijblijvend contact met ons op.