Heeft u een BKR-codering?

Direct hulp aanvragen

Dynamiet scoort een 8.8 uit 1388 beoordelingen

  • Rotterdam Datum: 22-10-2020
Dishonest assessment and amateuristic service

I reached out to Dynamiet in May 2020 to ask their advice on my BKR registration. During the initial conversation I asked them to be honest and only take my case if they see a possibility of success. They assured me that the chances are very high that my BKR registration will be removed. With that said, I sent all documentation within a week. They sent a confirmation saying that they will keep me updated on progress. From that moment I didn't hear anything from them until they send me the next invoice. I called them to ask if there were any updates on my case mentioning that I find it odd and very impersonal to be sent an invoice when I haven't been informed about the progress. On July 22 I was contacted by their Jurists who asked for additional information. Again, I spend a tremendous amount of time getting all the requested paper work sorted and sent. Just like the first time, I had to call myself to ask for updates, and ensure that the paper work arrived well.

Two weeks later they sent an example letter asking me to verify that all the information was correct. After reading that letter I realized that the arguments were not strong enough so I called to ensure that my points and my story are coming across clearly to the creditors.

At the end of August both Creditors that have me registered at BKR declined the request. Their conclusion was that the importance of my request was not strong enough.

Dynamiet sent me an email to inform me about these facts and I was promised to be called the week after for a follow up. I never heard anything from them since.

I would like to tell Dynamiet the following: next time be honest to your potential clients. I spent nearly on having you sent two letters that turned out insufficient. I spent a lot of time on documentation which at the end was not properly used by your lawyer. If you want to offer a good service then keep your clients updated and informed and follow up.

Dynamiet Nederland B.V.:

Dear ms.,

We appreciate that you have taken the time to inform us. I’ve tried to contact you by phone regarding your case, but couldn't reach you.

Your lawyer mr. Buddenberg requested to contact us 2 months ago to speak about your case and the further legal steps that could've been taken. Unfortunately we never received a response.

However, we are already in contact with you to solve any inconveniences.

+ Toon meer Lees reactie
  • Badhoevedorp Datum: 21-10-2020
Fantastisch!!

Waar wij onze droom in duigen zagen vallen door een negatieve registratie bij mijn man. Wij hadden al een woning aangekocht dus dit waren een paar weken vol spanning! Wij zijn jullie eeuwig dankbaar voor wat jullie voor ons hebben gedaan!!

  • Rotterdam Datum: 16-10-2020
Uiteindelijk alles opgelost

Ik had een klacht over dynamiet maar dit is uiteindelijk goed opgelost. Tevreden over de service van de afhandeling van de klacht!

Dynamiet Nederland B.V.:

Beste relatie,

Vervelend om te vernemen dat u teleurgesteld ben in de dienstverlening.

We zoeken graag uit wat er is misgegaan, en hoe we dit kunnen oplossen. Hier hebben we echter tijd voor nodig.

Binnen 7 dagen mag u van ons een reactie, en een oplossing verwachten. Bij voorbaat dank voor uw geduld.

+ Toon meer Lees reactie
  • Maastricht Datum: 16-10-2020
Zeer fijne en professionele werk wijze

Na enkele intake gesprekken ...ben ik snel en goed geholpen met een jaren lange onterechte BKR notering ...Zeer vriendelijke en daad krachtig hulp da waar het nodig was.

  • Tilburg Datum: 13-10-2020
Totaaloplossing

Stond geregistreerd met twee zware schulden nog uit de tijd van de financiële crisis. Ik was ondernemer, assurantie tussenpersoon. Na 9 jaar ondernemen kwamen er steeds een in 2008 van de een op andere dag geen klanten meer. Hierdoor ontstonden er schulden. Met in relatie was hier niet tegen bestendigd. Ons huis moest wordn verkocht. Het gevolg was dat ik met twee schulden van 80.000 en 90.000 euro achterbleef. Nu wil ik hier niet de slachtoffer uithangen. Ik ben verantwoordelijk voor mijn eigen daden. Maar dat neem niet weg dat de banken niet in beweging kwamen. Geen empathie, niks. Koude mensen die alleen betaald willen worden. Had ik Dynamiet niet ingeschakeld zou ik nog steeds in een uitzicht loze situatie zitten. Dit zijn no nonsens specialisten.

+ Toon meer
  • Amsterdam Datum: 13-10-2020
Loze beloftes, bijna een jaar verspild op advies van Dynamiet en geen geld terug...

Nadat ze mijn zaak aannamen, waar in het allemaal rozengeur en maneschijn was bleek het in de realiteit zwaar tegen te vallen.
Door alle bedrijven werd er een keiharde nee verkocht, daarna kreeg ik van Dynamiet het advies om zelf met de klachtcommissie van het BKR aan de slag te gaan. Dit zou volgens hun maximaal 3 maanden duren. Dit duurde 10 maanden in totaal, en getuigt wederom van hun onkunde en mooipraat.

Ik krijg sterk het gevoel dat ze zelf de reviews schrijven, want ik zie soortgelijke zaken die binnen 6 weken waren opgelost. Ik ben ruim een jaar verder en ik zit nog steeds tussen wal en schip qua woningen.

Dynamiet Nederland B.V.:

Beste relatie,

Dit is niet de bedoeling, en dit is niet waar wij voor staan. Graag komen we dan ook met u in contact om uw zaak verder te bespreken. We zoeken graag met u naar een oplossing.

Deze week zullen we telefonisch contact met u opnemen.

+ Toon meer Lees reactie
  • Soest Datum: 9-10-2020
Professioneel en toch betrokken

Er was haast bij, en er is haast gemaakt. Toch leed daarbij de grondigheid niet. Profsssioneel en toch betrokken was de houding die ik trof. Met een indrukwekkende brief werd een lastige hobbel snel genomen.

  • Rijswijk Datum: 9-10-2020
Goed, snel en doen wat er nodig is

Ik heb, heel snel en adequaat, twee bkr coderingen weten te verwijderen zodat ik mijn hypotheek rond kon krijgen.
Heel blij met de geboden diensten. Kost wat, heb je ook wat.