Klachtenprocedure

Uw tevredenheid is belangrijk voor ons. Heeft u een voorstel hoe we onze service kunnen verbeteren? Of bent u ontevreden over de afwikkeling van uw zaak, het antwoord van een medewerker of de manier waarop u bent geholpen? Vertel het ons. Wij zoeken een passende oplossing. Geef uw vraag of klacht binnen 6 weken aan ons door. Als uw vraag of klacht langer geleden is ontstaan, dan kunnen wij uw klacht helaas niet meer in behandeling nemen.

U kunt uw vraag, voorstel of klacht op verschillende manieren doorgeven:

  • Schriftelijk
  • Per e-mail via info@dynamietnederland.nl

Wat gebeurt er daarna?

Als het kan, krijgt u direct antwoord. Soms is er meer tijd nodig. Dan krijgt u binnen 3 werkdagen bericht met:

  • het antwoord
  • of de bevestiging dat wij uw vraag of klacht hebben ontvangen

In de bevestiging leest u wanneer u antwoord krijgt. Heeft u een klacht doorgegeven? Dan kunt u erop rekenen dat we hier zorgvuldig mee omgaan.

Had u een andere oplossing verwacht?

Bent u het niet eens met het antwoord op uw vraag of klacht? Dan kunt u in beroep gaan. Dit betekent dat u ons verteld dat u het niet eens bent en dat u een andere oplossing wilt. U doet dit door een brief te schrijven aan de directie.

Dynamiet Nederland B.V.
T.a.v. de directie
Röntgenlaan 9
2719 DX Zoetermeer

In uw brief noemt u de volgende punten:

  • uw klacht
  • uw naam, adres, telefoonnummer en e-mailadres
  • uw referentienummer

Stuur kopieën met informatie mee als dit uw klacht duidelijker maakt.

U ontvangt van ons een bevestiging dat de directie uw brief heeft ontvangen. De directie doet opnieuw onderzoek naar uw klacht en beoordeelt het antwoord dat eerder aan u gegeven is. Hierna beantwoordt de directie uw klacht binnen 4 weken.