4.7612 reviews

Bedankt voor je aanvraag!

Bedankt dat je voor Dynamiet Nederland hebt gekozen. We hebben je aanvraag succesvol ontvangen en gaan direct voor je aan de slag.

Wat gebeurt er nu?

  1. Bevestiging per e-mail
    Binnen enkele minuten ontvang je een bevestigingsmail met alle details van je aanvraag. Vergeet niet je spamfolder te controleren.
  2. Eerste evaluatie
    Onze juristen voeren een grondige evaluatie van je zaak uit. Je ontvangt binnen vijf werkdagen een terugkoppeling over de vervolgstappen.
  3. Contactpersoon toegewezen
    Je krijgt een vaste contactpersoon die je tijdens het hele proces begeleidt en regelmatig updates geeft.

Wat kun je alvast doen?

Om je zaak zo snel mogelijk in behandeling te nemen, vragen we je om de volgende documenten voor te bereiden:

  • Identiteitsbewijs: Een kopie van je identiteitsbewijs. Zorg ervoor dat er geen gegevens zijn afgeschermd, zodat we de juiste informatie kunnen verwerken.
  • Machtigingsformulier: Dit geeft ons de toestemming om namens jou juridische stappen te zetten. Let op: dit is een volmacht en geen overeenkomst. Graag dit document met pen ondertekenen.
  • Transactieoverzicht: Een overzicht van de transacties met het betrokken casino. Mocht je het transactieoverzicht niet meer hebben, geen zorgen! Wij zullen dit voor je opvragen bij het casino.
  • Bankafschriften: hierop moeten de speelverliezen en eventuele winsten op te zien zijn van de periode tot oktober 2021.

Stuur de beschikbare documenten naar claim@dynamietnederland.nl. Heb je de bankafschriften nog niet bij de hand? Stuur dan alvast de machtiging en een kopie van je identiteitsbewijs, zodat we alvast voor je aan de slag kunnen.

Wat kunt u van ons verwachten?

De markt voor gedupeerden spelers is groot en wij hebben duizenden zaken in behandeling. Dynamiet Nederland beoordeelt elke zaak zorgvuldig en zet waar mogelijk de nodige stappen om jouw claim succesvol af te ronden. Wij werken proactief en zorgen ervoor dat dossiers niet onnodig blijven liggen. Binnen vijf werkdagen nemen wij jouw dossier in behandeling. Mocht er geen mogelijkheid zijn om verder te gaan met jouw zaak, dan laten wij dit uiteraard weten. Zodra wij jouw dossier in behandeling nemen, houden onze juristen je stap voor stap op de hoogte.

Door het grote aantal aanvragen ontvangen wij dagelijks honderden telefoongesprekken. Dit maakt het lastig om iedereen telefonisch goed te woord te staan. Wij geven daarom sterk de voorkeur aan communicatie via e-mail. Dit stelt ons in staat om sneller en efficiënter op jouw vragen te reageren en je beter van dienst te zijn. Heb je vragen? Stuur dan gerust een e-mail naar claim@dynamietnederland.nl. Wij danken je voor je begrip.

Vragen over de bankafschrift

  • Moet ik mijn bankafschriften aanleveren als ik al mijn transactiehistorie heb?
    Nee, dat is in dat geval niet nodig.
  • Waarom vragen wij om bankafschriften, terwijl wij de transactiehistorie opvragen?
    Casino’s werken vaak niet volledig mee aan verzoeken omtrent de transactiegeschiedenis. Om ervoor te zorgen dat we voldoende bewijs hebben dat je geld hebt verloren, vragen we om je bankafschriften. Deze vormen belangrijk bewijs in jouw zaak.
  • Wat als ik geen bankafschriften meer heb?
    Wij raden je sterk aan om je bankafschriften op te vragen bij de bank waar je destijds mee hebt betaald. De meeste banken bieden de mogelijkheid om afschriften tot 8 jaar terug op te vragen. De bank kan hier een vergoeding voor vragen.
  • Wat als ik afschriften nodig heb van meer dan 8 jaar geleden?
    Hoewel banken het vaak lastig vinden om oudere gegevens te verstrekken, hebben ze deze informatie meestal nog wel. Het kan helpen om de bank schriftelijk te benaderen en uit te leggen dat je in het verleden slachtoffer bent geworden van een illegale website/online casino en dat je de gegevens nodig hebt om je zaak te ondersteunen.

Klanten over ons

4.7 612 reviews